Podstawa prawna Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity: Dz. U. z 2006r. Nr 139, poz. 993 z późn. zm.) oraz ustawa z dnia 7 grudnia 2012 r. o zmianie ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2012 r. poz. 1407). Komórka odpowiedzialna Referat Spraw Organizacyjnych i Obywatelskich, parter, pokój nr 18, budynek B tel. (17) 22 10 526, (17) 22 10 527. Sposób załatwienia sprawy Przyjęcie zgłoszenia wymeldowania. Wydanie poświadczenia wymeldowania. Wymagane dokumenty Dokument stwierdzający tożsamość. Opłaty Nieprzewidziane przepisami. Czas załatwienia sprawy W dniu zgłoszenia się strony. Tryb odwoławczy Nieprzewidziany przepisami. Inne informacje - Opracował: Helena Dziedzic, Inspektor Ref. Spraw Organizacyjnych i Obywatelskich, 06.02.2014 r. Sprawdził: Łukasz Charchut, Kierownik Ref. Spraw Organizacyjnych i Obywatelskich, 06.02.2014 r. Zatwierdził: Jolanta Kaszowska, Sekretarz Gminy, 06.02.2014 r. Wzór wniosku - Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego. Wzór wniosku - Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące. |