Podstawa prawna Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity: Dz. U. z 2006r. Nr 139, poz. 993 z późn. zm.) oraz ustawa z dnia 7 grudnia 2012 r. o zmianie ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2012 r. poz. 1407). Komórka odpowiedzialna Referat Spraw Organizacyjnych i Obywatelskich, parter, pokój nr 18, budynek B tel. (17) 22 10 526, (17) 22 10 527. Sposób załatwienia sprawy W wyniku dokonania czynności meldunkowej cudzoziemiec otrzymuje potwierdzenie zameldowania na pobyt czasowy Wymagane dokumenty - Wypełniony formularz zgłoszenia pobytu czasowego cudzoziemca, - Aktualny paszport, karta pobytu stałego lub czasowego, wiza, decyzja Wojewody, zaświadczenie obywatela Unii Europejskiej, - Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie, ujawniający osobę uprawnioną do potwierdzenia pobytu osoby dokonującej zameldowania. Opłaty Nieprzewidziane przepisami. Czas załatwienia sprawy W przypadku przedłożenia wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza zgłoszenia pobytu czasowego, czynność zameldowania dokonywana jest bezzwłoczne. Tryb odwoławczy Nieprzewidziany przepisami. Inne informacje - Opracował: Helena Dziedzic, Inspektor Ref. Spraw Organizacyjnych i Obywatelskich, 06.02.2014 r. Sprawdził: Łukasz Charchut, Kierownik Ref. Spraw Organizacyjnych i Obywatelskich, 06.02.2014 r. Zatwierdził: Jolanta Kaszowska, Sekretarz Gminy, 06.02.2014 r. |